Strawberrys kampanje, The Anycation Hotel, gikk helt til topps under årets Gulltaggen.
Strawberry
Strawberry vant pris for årets beste mediekampanje
The Anycation Hotel gikk helt til topps under årets Gulltaggen. 100 unike hotellopplevelser engasjerte over 300.000 påmeldinger og resulterte i gull for årets beste mediekampanje.
Gulltaggen
arrangeres av Kampanje og skal inspirere til kreativ bruk av teknologi,
nytenkning, kreativitet og godt håndverk.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
Finnmark satser på dark sky turisme
Skatteetaten varsler kontroll av serveringssteder i julebordsesongen
Catalonia styrker sin posisjon i Michelin-guiden 2026
Samarbeidet mellom Alpinco og alpinlandslaget fortsetter
9 av 10 julereiser er allerede utsolgt
Mest leste artikler
Utfordringer for serveringsbransjen i julebordsesongen 2025
Skatteetaten intensiverer kontroller av serveringssteder i julebordsesongen
Lønnsomhet i reiselivsnæringen 2024: Camping topper, hotell sliter
SkiStar åpner vintersesongen tidlig i Sverige og Norge
Strawberrys Anycation vinner Gulltaggen for beste mediekampanje