Vegetarentusiast, kokebokforfatter og samfunnsdebattant Hanne-Lene Dahlgren hjelper Narvesen med sunnere mat på farten.
Øyvind Breivik
Suksess for sunnere mat på farten
Kan mat på farten bli mer bærekraftig? Ja, mener Hanne-Lene Dahlgren og Narvesen.
Til våren lanserer de nye retter i sin bærekraftserie.
Målet til Vegetarentusiast, kokebokforfatter og
samfunnsdebattant Hanne-Lene Dahlgren er å påvirke folk til å spise grønnere. Med
lanseringen av Edamamewrap á la
Skagen og Himmelsk Hummus i Narvesen i fjor høst, tok hun et stort skritt i
riktig retning. De plantebaserte produktene kan vise til godt salg så langt, og
til våren blir serien utvidet med to salater.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
Skal skape en ledende vinterdestinasjon på Bjorli
1 av 7 velger å feire jul eller nyttår i utlandet
Dette vil folk oppleve på reise i 2026
Høy kundetilfredshet hos SJ Norge
Christian André Pettersen og Team Norway er klare for Bocuse d’Or Europa
Mest leste artikler
Hvordan KI revolusjonerer hotellbransjen: Effektivitet og personalisering
Geir-Rune Larsen tildelt matkulturpris for rekruttering til restaurant- og matfag
Ringnes vokser i conveniencemarkedet med Gatorade og Farris Frus
Nord-Norge leder verdiskaping i norsk reiseliv i 2024
SAS øker kapasiteten til fotball-VM med flere flyvninger og større fly