Vegetarentusiast, kokebokforfatter og samfunnsdebattant Hanne-Lene Dahlgren hjelper Narvesen med sunnere mat på farten.
Øyvind Breivik
Suksess for sunnere mat på farten
Kan mat på farten bli mer bærekraftig? Ja, mener Hanne-Lene Dahlgren og Narvesen.
Til våren lanserer de nye retter i sin bærekraftserie.
Målet til Vegetarentusiast, kokebokforfatter og
samfunnsdebattant Hanne-Lene Dahlgren er å påvirke folk til å spise grønnere. Med
lanseringen av Edamamewrap á la
Skagen og Himmelsk Hummus i Narvesen i fjor høst, tok hun et stort skritt i
riktig retning. De plantebaserte produktene kan vise til godt salg så langt, og
til våren blir serien utvidet med to salater.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
Spisser innsatsen for å trekke de rette gjestene til Norge
Conference-pærer et praktisk og sunt mellommåltid
Norges beste bartender: – Jeg lager alltid akevittcocktails i desember
Fire nye Radisson-hoteller åpnet i Bergen
Saudi-Arabia åpner for alkoholsalg til rike utlendinger
Mest leste artikler
Innovasjon Norge kuttes: Norsk reiseliv mister 100 millioner
Store budsjettkutt truer Innovasjon Norges reiselivssatsing
Ekstraordinær vekst for lokalmat i storhusholdning og dagligvare
Strawberry og CapMan forlenger hotellavtaler med store renoveringsplaner
Oppdag de største reisetrendene for 2026: Personlige og meningsfulle opplevelser