Vegetarentusiast, kokebokforfatter og samfunnsdebattant Hanne-Lene Dahlgren hjelper Narvesen med sunnere mat på farten.

Suksess for sunnere mat på farten

Kan mat på farten bli mer bærekraftig? Ja, mener Hanne-Lene Dahlgren og Narvesen.
Til våren lanserer de nye retter i sin bærekraftserie.

Publisert Sist oppdatert

Målet til Vegetarentusiast, kokebokforfatter og samfunnsdebattant Hanne-Lene Dahlgren er å påvirke folk til å spise grønnere. Med lanseringen av Edamamewrap á la Skagen og Himmelsk Hummus i Narvesen i fjor høst, tok hun et stort skritt i riktig retning. De plantebaserte produktene kan vise til godt salg så langt, og til våren blir serien utvidet med to salater.

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS