Hotell

Molde Fjordhotell ligger sentralt i Classic Norways hjemby.

20 år som nyskapende aktør i norsk reiseliv

Classic Norway Hotels er blitt 20 år og kan i dag på alle måter kalles en voksen hotellkjede. De har rundt 25 overnattingsbedrifter rundt om i landet, og flere prosjekter i pipeline.

Publisert Sist oppdatert

­I Lofoten er de nå er i sluttfasen i byggingen av kjedens hittil største reiselivssatsing, Henningsvær Bryggehotell. Classic Norway prioriterer å eie både eiendomsselskapene og driftsselskapene. Stephen Meinich-Bache leder Classic Norway, med seg har han rundt 500 medarbeidere i vinterhalvåret og dobbelte så mange om sommeren.

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS