Hotell
3 x gull til nordic choice
Under HSMAIs prisfest på Oslo Kongressenter ble Nordic Choice Hotels tildelt gull for Årets trykksak, Årets radioreklame og Årets reklamefilm.- Det er veldig hyggelig å få anerkjennelse for arbeidet vi har gjort i 2013. Det viser at hardt arbeid alltid gir uttelling, sier administrerende direktør i Nordic Choice Hotels.I kategorien , ble Nordic Choice Hotels tildelt gull for sin årsrapport. Juryen fremhevet at årsrapporten kommuniserte på en effektiv og tilgjengelig måte, og at produktet satte standarden for kategorien i årene framover.Nordic Choice Hotels fikk også gull for . Radioreklamen «Bra booka» fanget ifølge juryen oppmerksomheten til lytteren i løpet av få sekunder og var minneverdig, engasjerende og humoristisk.- Vi synes at radio fortsatt er et av de mest spennende mediene å jobbe med, så det å vinne gull i denne kategorien er utrolig morsomt og gir mersmak, sier , prosjektleder for Inhouse reklamebyrå.Gull for årets reklamefilm gikk også til Nordic Choice Hotels, for reklamefilmen . ”Her er det stor stas, sirkus, korps, drillpiker, ja all den stas alle kunder ønsker å bli møtt med når de sjekker inn på et hotell,” står det i juryens begrunnelse.- Vi er kjempestolte over å vinne disse prisene. Det er ekstra stas å vite at alt er produsert av interne ressurser, og at vi har så mange kunnskapsrike og flinke folk som produserer gode resultater hver dagsier, markedsdirektør i Nordic Choice Hotels.Samtlige bidrag er produsert i samarbeid mellom selskapets interne reklamebyrå Inhouse, og kommunikasjonsavdeling.
Torgeir SilsethÅrets trykksakÅrets radioreklameGina Evjen”Bra Booka”,Liv KindemNordic Choice Club
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP