F&B manager på Hotel Norge By Scandic, Zane Tomase (t.v.) og Millums markedsdirektør, Tiril Zelow Bliksmark.

75% av vinnerne i Culinary Hotel Awards har noe felles

Mandag kveld ble Culinary Hotel Awards (CHA) arrangert i Norge for første gang. Blant de tolv prisvinnerne peker én ting seg ut: Hele ni av dem bruker Millum som sitt digitale innkjøpssystem.

Publisert

Bak én fellesnevner skjuler det seg en norsk teknologisuksess: Hele ni av vinnerne benytter Millum som innkjøpsverktøy – blant annet Hotel Norge, Hotel Victoria, Britannia og Sommerro.

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS