Hotell

Best western lanserer nytt varemerke

Publisert Sist oppdatert
Under det nye varemerket får gjestene tilgang til hoteller med flott individuell karakter, samtidig som de kan utnytte den store kjedens bestillingssystem og bonusprogram. Målet er å bli Skandinavias ledende hotellvaremerke i mellomsegmentet, gjennom å tilby en ny kategori av personlige og privateide hoteller, med den store kjedens fordeler.Varemerket ble lansert på det amerikanske markedet i slutten av 2016, med svært positiv mottagelse, og mer enn 100 hoteller skal åpnes i nær fremtid.I oktober lanseres de første skandinaviske hotellene i Sure Hotel-kategorien, når i Stockholm, i Kalmar, i Halmstad, i Norrtälje, i Ljungby, i Hässleholm, på Bjärehalvön og i Karlstad slutter seg til varemerket.- Det pågår samtaler med et stort antall hoteller og vårt mål er å ha et femtitall Sure-hoteller på det skandinaviske markedet innen ikke altfor fjern fremtid.Vår ambisjon er å fortsette utviklingen av Best Western med hoteller av høy kvalitet på strategisk viktige destinasjoner. Sure Hotel åpner opp for flere hoteller i mellomklasse-segmentet og gir oss mulighet til å vokse med det som er Best Westerns signatur - personlige og privateide hoteller, som tilbyr noe mer enn den standardiserte hotellopplevelsen, sier , administrerende direktør for i Skandinavia.Sure Hotel vil bli distribuert på Best Westerns plattformer og vil inkluderes i kjedens lojalitetsprogram . For hotellene betyr dette blant annet at gjestene får poeng, som kan benyttes på et tusentalls forskjellige privateide hoteller over hele verden, som er en del Best Western-familien. Utover lojalitetsprogrammet får hotellene også støtte i distribusjon, salg, markedsføring og innkjøp fra Best Westerns nettverk, samt en avtale med innkjøpsorganisasjonen .
Sure Hotel,Hotel EsplanadeFrimurarehotelletTylebäck Hotell &KonferensHotell RoslagenMotell LeganHotell StattHotell Hovs HallarHotell SavoyJohan KukackaBest Western Hotels & ResortsBest Western RewardsNores

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS