Hotell
Best westerns nye ansikt
Best Westerns klassiske logo har vært et symbol for kjedens flere enn 4100 hoteller i mer enn 100 land siden 1993. Nå lanseres en ny logo med et moderne utseende, som skal tiltrekke seg en bred kundegruppe og som gjenspeiler kjedens utvikling., som er kjedens nye navn, identifiserer organisasjonens ”masterbrand” samt alle varemerkene. Per i dag inngår følgende varemerker i porteføljen; og . I forbindelse med dette lanseres også nye logoer for Best Western, Best Western Plus og Best Western Premier.- I mer enn to årtier har Best Western hatt en velkjent og tydelig logo. Mot denne bakgrunnen fortsetter vi nå vårt arbeid. Vi innleder en ny epoke med en ny logo som tydeligere viser hva vi står for og tilbyr, og som samtidig har et moderne utseende, sier , President & CEO for Best Western Hotels & Resorts.- Med vår nye grafiske profil og et helt nytt ”masterbrand” kommer vi til å bli en tydeligere aktør, både på den lokale og globale arenaen, sier , CEO for Best Western Hotels & Resorts, Scandinavia. - Det blir også et tydeligere skille mellom vår ulike varemerker i og med at alle får ulikt utseende. I dag har vi seks varemerker som kommer til å utvides med flere innen kort tid, sier Kukacka.
Best Western Hotels & ResortsBest Western, Best Western Plus®, Best Western Plus Executive Residency®, Best Western Premier®, VibBW Premier CollectionDavid KongJohan Kukacka
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP