Hotell
Britiske konkurransemyndigheter ser nærmere på ota'ene
Hotellbookingssites inkludert Trivago og , skal undersøkes av britiske konkurransemyndigheter på grunn av informasjonen de gir kundene. (CMA) er bekymret for bruken av visse salgsmetoder, rabatter og hvordan hotellene rangeres i søkeresultatene.Rundt 70% av briter på jakt etter hotell brukte disse søkemotorene ifjor.- Nettstedene må gi kundene informasjon som er klar, nøyaktig og presentert på en måte som gjør det mulig for dem å velge det som er best. Men vi er bekymret for at dette ikke skjer og at informasjonen på nettstedene i virkeligheten kan gjøre det vanskelig for folk å gjøre riktig valg, sier sjefen for CMA, .Denne delen av markedet er dominert av de amerikanske gigantene , som eier , og som eier og
Expedia,Booking.comThe Competition and Markets AuthorityAndrea CoscelliPriceline GroupBooking.com, Kayak og AgodaExpedia,Hotels.comTrivago.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP