BWH Hotels løfter frem lokale helter

BWH Hotels Scandinavia har lansert kampanjen The Little Things, som hyller de små detaljene og personlige gestene som gjør en stor forskjell for hotellopplevelsen.

Publisert

Bak hvert hotell står en engasjert eier som setter sitt unike preg på gjestens opphold – fra hjemmedyrkede urter til knirkende gulv med historie. Kampanjen består av kortfilmer, stemningsfulle bilder og en LinkedIn-serie som gjennom sommeren løfter frem hotellhistorier fra hele Skandinavia

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS