– Mange hotelleiere ønsker å ha en sterk merkevare i ryggen, uten å gå på kompromiss med sin selvstendighet, sier Johan Michelson, administrerende direktør i BWH Hotels i Skandinavia.

BWH Hotels vokser sterkt i Sverige

BWH Hotels i Skandinavia har fått en pangstart på 2025. Hele elleve nye hoteller blir en del av kjeden allerede denne våren.

Publisert

Elleve hoteller har valgt å bli en del av BWH Hotels i løpet av våren. Utvalget består både av nybygde hoteller og virksomheter med sterk lokal forankring. Det dreier seg om alt fra klassiske byhoteller, til helt nye satsninger som er bygget opp fra grunnen av. Ved å bli med i BWH Hotels får hotellene tilgang til internasjonale bookingsystemer, markedskanaler og støtte innen flere områder – samtidig som de fortsatt drives av lokale entreprenører med sterk tilknytning til sin region. Modellen gir rom for selvstendighet, samtidig som hotellene inngår i en større sammenheng.

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS