Hotell
Clarion Hotel - bransjevinner i Sustainable Brand Index 2023
I den årlige kåringen Sustainable Brand Index har forbrukerne kåret Clarion Hotel til den mest bærekraftige merkevaren i norsk hotellbransje.
Sustainable Brand Index er Europas største uavhengige merkevarestudie med bærekraft i fokus. Gjennom 80.000 intervjuer hvor forbrukerne selv definerer begrepet bærekraft og vurderer bedrifter ut i fra egen definisjon, rangeres mer enn 1500 ulike merkenavn. I årets kåring mener forbrukerne at det er hos Clarion Hotel i Norge de får de mest bærekraftige opplevelsene.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
NHO Reiseliv og NHO Service og Handel vurderer sammenslåing
Færre drikker kaffe, men vi drikker mer
Budsjettkuttet vil få store konsekvenser for Innovasjon Norges reiselivssatsing
Strawberry og CapMan forlenger leiekontrakter og planlegger tre totalrenoveringer
Fyllingsgrad-rekord for Norwegian konsernet i november
Mest leste artikler
Opplev verdens beste vingård: Norskeide Vik i Chile
Dramatisk budsjettkutt truer norsk reiseliv og markedsføring
Innovasjon Norge kuttes: Norsk reiseliv mister 100 millioner
Filefjellstuene satser stort med ny hotellsjef Anna Fehrm
Sterk vekst i soliditet og lønnsomhet i norsk overnattingsbransje 2024