Alexander Killi, Chief Revenue Officer og Trine Rygg, salgsdirektør i Classic Norway Hotels.
Classic Norway
Classic Norway Hotels inngår samarbeid med digital reiselivsplattform
Classic Norway Hotels tar nå sitt største digitale kvantesprang noensinne. Gjennom et nytt samarbeid med den digitale reiselivsplattformen Travia blir bookingprosessen både enklere og mer effektiv for turoperatører, reisebyråer og grupper – nasjonalt og internasjonalt. Dette markerer en ny æra for kjedens distribusjon.
Med Travia får Classic Norway Hotels mulighet til å håndtere
tilgjengelighet, priser og forespørsler i sanntid. Dette gir en mer sømløs og
fleksibel opplevelse for samarbeidspartnere – samtidig som hotellkjeden får
bedre kontroll og raskere prosesser internt.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
Budsjettkuttet vil få store konsekvenser for Innovasjon Norges reiselivssatsing
Strawberry og CapMan forlenger leiekontrakter og planlegger tre totalrenoveringer
Fyllingsgrad-rekord for Norwegian konsernet i november
Ekstraordinær vekst for lokalmat innen storhusholdning
Klassisk Bordeaux til god pris
Mest leste artikler
Opplev verdens beste vingård: Norskeide Vik i Chile
Skatteetaten intensiverer kontroller av serveringssteder i julebordsesongen
Dramatisk budsjettkutt truer norsk reiseliv og markedsføring
Malling kjøper Hotelia: Blir ledende hotellrådgiver i Norden
Innovasjon Norge kuttes: Norsk reiseliv mister 100 millioner