Alexander Killi, Chief Revenue Officer og Trine Rygg, salgsdirektør i Classic Norway Hotels.

Classic Norway Hotels inngår samarbeid med digital reiselivsplattform

Classic Norway Hotels tar nå sitt største digitale kvantesprang noensinne. Gjennom et nytt samarbeid med den digitale reiselivsplattformen Travia blir bookingprosessen både enklere og mer effektiv for turoperatører, reisebyråer og grupper – nasjonalt og internasjonalt. Dette markerer en ny æra for kjedens distribusjon.

Publisert

Med Travia får Classic Norway Hotels mulighet til å håndtere tilgjengelighet, priser og forespørsler i sanntid. Dette gir en mer sømløs og fleksibel opplevelse for samarbeidspartnere – samtidig som hotellkjeden får bedre kontroll og raskere prosesser internt.

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS