Hotell

De internasjonale hotellkjedene tenker nytt på renhold og hygiene

Publisert Sist oppdatert
Hiltons Cleanstay-program har identifisert 10 områder som krever ekstra rengjøring på gjesterommene.

De store, internasjonale hotellselskapene gikk igang med mottiltak imot covid-19 så snart pandemien var et faktum og har etterhvert kraftig oppgradert sine protokoller på rengjøring. For eksempel har de fleste hotellene innført begrensninger på hvor mange som kan kjøre heis samtidig, og hvor ofte heisknappene skal desinfiseres. Smarttelefonen blir enda viktigere for hotellgjester fremover. Hotellenes apper kan gjøre det mulig for gjestene å velge rom, sjekke inn og åpne døren til rommet, alt uten å være i kontakt med hotellets ansatte.

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS