Hotell
Europeisk reiseliv med "book direkte" kampanje
HOTREC, den europeiske paraplyorganisasjonen for hoteller, restauranter og kaféer, lanserer i disse dager kampanjen «». Målet med kampanjen er å øke bevisstheten rundt mulighetene som ligger i direktebooking. er en av mange europeiske reiselivsorganisasjoner som slutter opp om kampanjen.– Dagens reisende kan organisere og bestille overnatting på mange måter. De ulike distribusjons- og bookingkanalene har sine fordeler og ulemper for både forbrukere og tilbydere. Vårt budskap er at å booke direkte også har sine fordeler, sier NHO Reiseliv-direktør .På den ene siden er tanken å bevisstgjøre forbrukere rundt fordelene ved direktebooking, blant annet knyttet til direktekontakt med tjenesteleverandør, realtidsinformasjon om ledige rom og spesialtilbud. På den andre siden er målet å få hoteller, restauranter og andre reiselivsbedrifter til å reflektere over hvordan de kan tjene på direktebooking.Kampanjen dreier seg ikke om å lansere en ny bookingplattform.– Det overordnede målet med kampanjen er å fremme direktebooking som idé, sier NHO Reiseliv-sjefen.Hoteller, restauranter og andre reiselivsbedrifter som ønsker å delta i kampanjen, kan laste ned en gratis logo på sitt språk fra HOTRECs nettsider. Via en nettbutikk på samme nettside, er det også mulig å kjøpe klistremerker, dørhengere, notatblokker, flagg og annet reklamemateriell.
Book direkteNHO ReiselivKristin Krohn Devold
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP