Hotell

- Full krig om hotellgjestene

Publisert Sist oppdatert
- Jeg mener vi er i full krig om hvem som eier gjestene. Det er ikke "disruptors" som som er den største trusselen, men allerede etablerte teknologi-giganter som , og andre, som er de virkelige konkurrentene for hotellindustrien, sa s CEO, , under nylig.For verdens største hotellselskap, Marriott, er lojalitetsprogrammene svært viktige for å styrke forholdet til egne gjester. 1.august skal de slå sammen tre lojalitetsprogrammer, nesten to år etter at Marriott kjøpte . Nærmere 1400 Starwood-hoteller skal overføres til samme teknologiplattform som Marriotts øvrige hoteller.AirbnbAmazon, Google, FacebookTencent, AlibabaMarriott InternationalArne SorensenNYU International Hospitality Industry Investment ConferenceStarwood Hotels & Resorts

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS