Hotell

Gjestene er svært fornøyde med nordic choice

Publisert Sist oppdatert
For syvende år på rad er gjestenes favoritt i hotellbransjen. Som bransjens eneste oppnår hotellkonsernet fire stjerner i undersøkelsen Hvert år gjennomfører undersøkelsen Norsk Kundebarometer. 6000 norske forbrukere har sagt sin mening om over 150 ulike bedrifter i rundt 30 ulike bransjer.– Ingenting er viktigere for oss enn gode gjesteopplevelser. Tusen takk til våre lojale gjester som besøker våre 195 hoteller i Norden og Baltikum. Vi er et konsern med tre forskjellige hotellkjeder og en samling av frittstående hoteller, noe som gjør at vi kan tilby hver enkelt reisende en opplevelse som passer for dem, sier (bildet), administrerende direktør i Nordic Choice Hotels.Nordic Choice er det eneste i hotellbransjen som oppnår fire stjerner i Norsk Kundebarometer, noe som tilsier “svært fornøyde kunder” ifølge undersøkelsens indeksmetode.– Fornøyde kunder er et resultat av fantastisk innsats av våre 16.500 medarbeidere, som hver dag går den ekstra meteren for å levere over gjestenes forventninger. Vi skal i 2019 gjøre de ulike merkevarene og hotelltilbudene enda tydeligere, for å gjøre det enda enklere for gjesten å finne det hotellet som passer til reisen. Man har ulike behov når man er på forretningsreise, konferanse og på fritidsreise, og de behovene skal vi dekke på best mulig måte, sier Silseth. Nordic Choice HotelsNorsk Kundebarometer.Handelshøgskolen BITorgeir Silseth

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS