Hotell
Godt renhold har topp prioritet hos gjestene
Godt renhold er det gjestene er mest opptatt av, og det kan være et inntektspotensial for hoteller, restauranter og barer, viser en undersøkelse fra det britiske renholdsselskapet .I undersøkelsen svarte hele 97% av gjestene at godt renhold var den viktigste faktoren når de bodde på hotell. Det kom også frem at negative omtaler på Twitter, Facebook eller YouTube, kan koste hotellet rundt 30 gjester.Undersøkelsen fra Emprise, som bl.a. har Hilton Worldwide og De Vere Hotels som kunder, understreker at siden gjestene er så opptatt av godt renhold, kan det være en god idé å bruke housekeeping for å gi ekstra verdi til produktet.
Emprise
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP