Hotell

Hilton med global kampanje for å ta gjester tilbake fra ota'ene

Publisert Sist oppdatert
Hiltons gjester gikk glipp av 57 milliarder , eller over 1,6 millioner gratis overnattinger, ifjor fordi de ikke bestilte direkte. Derfor har lansert sin største globale markedsføringskampanje noengang, "Stop Clicking .Hensikten er å øke antall medlemmer i bonusprogrammet Hilton HHonors og endre forbrukernes adferd ved å overbevise dem om at det er bortkastet tid å klikke rundt på nettet for å finne beste pris.- Det er en utbredt oppfatning blant vanlige hotellgjester at online-reisebyråene (OTA'ene) tilbyr de laveste prisene på nettet, sier , Senior Vice President og sjef for Marketing & Digital i Hilton Worldwide. Med denne kampanjen vil Hilton gjøre det tydelig at medlemmene i Hilton HHonors får bedre rompriser enn hva OTA'ene kan tilby.
Hilton HHonors PointsHilton WorldwideAround"Geraldine Calpin

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS