Lobbyen anslår en uformell tone.
Francisco Nogueira
Hobo Oslo – skapt for et nytt segment av gjester og besøkende
15. oktober åpnet Hobo Hotel Oslo, med 181 rom i fem kategorier, og ikke mindre enn fire forskjellige restaurant- og barkonsepter. Tre eldre bygårder er blitt totalrenovert og slått sammen til et moderne og annerledes hotell. Hotellet er fullt av overraskelser med hensyn til innredning og kunstnerisk utsmykning, blant annet med mange utlån fra Eiendomsspars samling.
–
De første ukene har vært helt fantastiske. Vi er kommet inn i et svært godt
hotellmarked og har hatt over 90 prosent belegg flere dager, så det er gått
over all forventning. Mange har fått med seg at vi er åpnet og har lyst til å
prøve hotellet. Innbookingen fremover er også veldig bra, desember ser sterk ut,
sier Wilhelm Hartwig, General Manager på Hobo Oslo. Dette er det tredje
hotellet han har vært med å åpne i Oslo.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
To av verdens mest eksklusive viner ombord hos Emirates denne julen
Første norske mesterbøkker på over 70 år
Hobo Oslo – skapt for et nytt segment av gjester og besøkende
EU vurderer forbud mot «burger» og «biff» om vegetarprodukter
Statsministeren lover å hjelpe utestedene før Fotball-VM
Mest leste artikler
Oppdag de største reisetrendene for 2026: Personlige og meningsfulle opplevelser
Nye Radisson-hoteller i Bergen: Unike opplevelser med Magic Norway
Innovasjon Norge kuttes: Norsk reiseliv mister 100 millioner
Store budsjettkutt truer Innovasjon Norges reiselivssatsing
Strawberry og CapMan forlenger hotellavtaler med store renoveringsplaner