Etterhvert som hotellrom blir mer avanserte, opplever mange gjester at det kan være vanskelig å henge med.

Hotellrommene blir smartere, men gjestene greier ikke alltid å henge med

Fra speil som gir deg værmeldingen til robotbutlere som leverer room service – blir hotellbransjen stadig mer high-tech. Men ifølge Hotels.com sin ferske Hotel Room Insights 2025-undersøkelse, er det ikke alltid slik at gjestene klarer å holde tritt med den teknologiske utviklingen.

Publisert Sist oppdatert

Den årlige undersøkelsen av 450 hoteller over hele verden, inkludert The Thief i Oslo, avdekket at 56 % av hotellene føler på et press for å stadig oppgradere teknologien sin. Resultatet av denne utviklingen er hotellrom som er mer avanserte enn noensinne og gjester som sliter med å bruke de nye funksjonene.

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS