Etterhvert som hotellrom blir mer avanserte, opplever mange gjester at det kan være vanskelig å henge med.
Hotel EMC2, Chicago
Hotellrommene blir smartere, men gjestene greier ikke alltid å henge med
Fra speil som gir deg værmeldingen til robotbutlere som leverer room service – blir hotellbransjen stadig mer high-tech. Men ifølge Hotels.com sin ferske Hotel Room Insights 2025-undersøkelse, er det ikke alltid slik at gjestene klarer å holde tritt med den teknologiske utviklingen.
Den årlige undersøkelsen av 450 hoteller over hele verden, avdekket at 56 % av hotellene føler på et press for å stadig
oppgradere teknologien sin. Resultatet av denne utviklingen er hotellrom som er
mer avanserte enn noensinne og gjester som sliter med å bruke de nye
funksjonene.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
Citybox skal åpne sitt tredje hotell i Bergen
Regjerende Nordisk mester blir Executive Head Chef på Savoy 1918
Norge - et kvalitetsbevisst marked for portvin
Classic Norway Hotels kåret til Årets bedrift
Dette blir cruisetrendene neste år
Mest leste artikler
Historisk gjenåpning: Nils Flatmark leder Savoy 1918s kjøkken
Oppdag de største reisetrendene for 2026: Personlige og meningsfulle opplevelser
Nye Radisson-hoteller i Bergen: Unike opplevelser med Magic Norway
Opplev Hobo Oslo: Et unikt lifestyle-hotell i hjertet av byen
RevPAR-utvikling for Oslo-hotellene: En analyse av november 2025