Peninsula Hotels opererer 12 hoteller i luksussegmentet i Europa, Asia og Amerika. Her fra Peninsula Hotel Paris.
Peninsula Hotels
Luksushoteller - servicenivået har størst betydning
Hva er et luksushotell? At det bygningsmessige er i toppklasse er en selvfølge, det som serveres må naturligvis også holde et meget høyt nivå, men det viktigste er servicenivået. Alle hotellets medarbeidere må hele tiden tenke service og hva de selv kan gjøre for at oppholdet til hver enkelt gjest skal bli en uforglemmelig, positiv opplevelse.
Luksushoteller
vet at hemmeligheten bak kundeopplevelser på toppnivå er en
fortreffelighetskultur. Gjestfrihet i toppklassen starter med en unik bygning, men
beliggenhet og god design er bare en start. Fantastisk service, drevet av
engasjert hotellpersonale, er det som gjør en flott eiendom levende, skriver
konsulentselskapet McKinsey & Co. i en fersk rapport om det internasjonale
luksushotellsegmentet.*
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
100 års jubileum for Grüne Woche i 2026
Oslometeren skal utredes
Thon samler alle sine kjøpesentre
Citybox skal åpne sitt tredje hotell i Bergen
Regjerende Nordisk mester blir Executive Head Chef på Savoy 1918
Mest leste artikler
Historisk gjenåpning: Nils Flatmark leder Savoy 1918s kjøkken
Oppdag de største reisetrendene for 2026: Personlige og meningsfulle opplevelser
Nye Radisson-hoteller i Bergen: Unike opplevelser med Magic Norway
Opplev Hobo Oslo: Et unikt lifestyle-hotell i hjertet av byen
RevPAR-utvikling for Oslo-hotellene: En analyse av november 2025