Hotell

Marriott med 200 nye luksus- og livsstilshoteller

Publisert Sist oppdatert
Marriott International skal øke sin globale portefølje med over 200 luksus- og livsstils-hoteller i de neste tre år. Ekspansjonen i disse segmentene, fordelt på åtte hotellvaremerker, fra dagens 449 hoteller, vil medføre investeringer på ca. NOK 90 milliarder av eiere og franchiseholdere.- Luksus- og livsstilskategoriene er sterkere enn noengang, med stor etterspørsel fra gjester over hele verden, sier , president og CEO i Marriott International.- Vi har lagt Marriotts styrke bak veksten i kjente varemerker som og , så vel som nyere merker som og . Samtidig introdusere vi nye merker, som , og fortsetter utviklingen av globalt, sier Arne Sorenson.
Arne SorensonRitz-CarltonJWMarriott Hotels & ResortsEdition, AutographCollectionAC Hotels by MarriottMoxyHotelsRenaissance Hotels

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS