I løpet av de siste 18 månedene har Marriotts Four Points Flex by Sheraton-merke signert mer enn 40 avtaler, bare i Europa.
Marriott International
Marriott vil ha flere mellomklasse-hoteller i Europa, Midtøsten og Afrika
Marriott International trapper opp sin merkevareutvikling i hele Europa, Midtøsten og Afrika (EMEA), som svar på økende etterspørsel på tvers av flere hotellsegmenter.
Jerome
Briet, Marriotts utviklingssjef for Europa, Midtøsten og Afrika, sier selskapet
ser et uutnyttet potensial i mellomsegmentet i Europa. Det er grunnen til at
Marriott debuterte med sitt Four Points Flex by Sheraton-merke i Europa tidlig
i 2024 og raskt bygger opp varemerket over hele kontinentet.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
Citybox skal åpne sitt tredje hotell i Bergen
Regjerende Nordisk mester blir Executive Head Chef på Savoy 1918
Norge - et kvalitetsbevisst marked for portvin
Classic Norway Hotels kåret til Årets bedrift
Dette blir cruisetrendene neste år
Mest leste artikler
Oppdag de største reisetrendene for 2026: Personlige og meningsfulle opplevelser
Nye Radisson-hoteller i Bergen: Unike opplevelser med Magic Norway
Historisk gjenåpning: Nils Flatmark leder Savoy 1918s kjøkken
Opplev Hobo Oslo: Et unikt lifestyle-hotell i hjertet av byen
RevPAR-utvikling for Oslo-hotellene: En analyse av november 2025