I løpet av de siste 18 månedene har Marriotts Four Points Flex by Sheraton-merke signert mer enn 40 avtaler, bare i Europa.
Marriott International
Marriott vil ha flere mellomklasse-hoteller i Europa, Midtøsten og Afrika
Marriott International trapper opp sin merkevareutvikling i hele Europa, Midtøsten og Afrika (EMEA), som svar på økende etterspørsel på tvers av flere hotellsegmenter.
Jerome
Briet, Marriotts utviklingssjef for Europa, Midtøsten og Afrika, sier selskapet
ser et uutnyttet potensial i mellomsegmentet i Europa. Det er grunnen til at
Marriott debuterte med sitt Four Points Flex by Sheraton-merke i Europa tidlig
i 2024 og raskt bygger opp varemerket over hele kontinentet.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP