Hotell

Signerte samarbeidsavtale. F.v.: Arrangementsansvarlig i NTF, Fredrik Mandt, direktør for marked, merkevare og kommunikasjon i Scandic Norge, Tine Birkeland Westby, gen.sek. i NTF, Gabrielle Bjørnstad-Northern, og sponsorsjef Cathrine Svendsen.

Nå skal Scandic samarbeide med triatletene

Scandic Norge sponser i dag en rekke idretter og forbund, og utvider porteføljen ytterligere med avtalen med Norges Triatlonforbund (NTF). Samarbeidet omfatter økonomisk støtte og overnattinger, og strekker seg i første omgang ut 2024.

Publisert Sist oppdatert

­– NTF har ekstremt dedikerte utøvere, imponerende resultater og en positiv utvikling i rekrutteringen. De har utøvere i et bredt spekter av aldersklasser, og nå håper vi enda flere får opp øynene for denne spektakulære idretten. Triatlon er en idrett med momentum nå, og vi er glade for å bidra inn i utviklingen, sier direktør for marked, merkevare og kommunikasjon i Scandic Norge, Tine Birkeland Westby.

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS