Hotell
Etter lanseringen av Strawberry, ble pågangen på nettsidene så høy at strawberry.no fikk trøbbel.
Strawberry
Navnebyttet til Strawberry fikk nettsidene til å knele
Etter at Nordic Choice Hotels byttet navn til Strawberry og lanserte en rekke nye fordeler og tilbud, ble nettsidene overbelastet av pågangen.
Med besøkstall godt over tredobbelt av tidligere toppnoteringer og tidvis 30 ganger så høy pågang som vanlig, ble kapasiteten på strawberry.no/se/fi/dk rett og slett overbelastet etter navnebyttet fra Nordic Choice Hotels. Det medførte at mange ikke fikk gjennomført bookinger, benyttet seg av åpningskampanjene, eller bare få mer informasjon om de nye fordelene som kommer med Strawberry.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
Scandic Norge tildeles LINs inkluderingspris
Nord-Norge skaper mest verdi innen reiseliv per innbygger
SAS setter opp flere avganger og større fly foran fotball-VM
Geir-Rune Larsen er vinner av Ingrid Espelid Hovigs matkulturpris 2025
Må jeg tipse?
Mest leste artikler
Historisk gjenåpning: Nils Flatmark leder Savoy 1918s kjøkken
Hvordan KI revolusjonerer hotellbransjen: Effektivitet og personalisering
RevPAR-utvikling for Oslo-hotellene: En analyse av november 2025
Hvordan Norge kan bli et bærekraftig reisemål året rundt
Classic Norway Hotels: Årets bedrift 2025 og suksesshistorie i hotellbransjen