Hotell

Etter lanseringen av Strawberry, ble pågangen på nettsidene så høy at strawberry.no fikk trøbbel.

Navnebyttet til Strawberry fikk nettsidene til å knele

Etter at Nordic Choice Hotels byttet navn til Strawberry og lanserte en rekke nye fordeler og tilbud, ble nettsidene overbelastet av pågangen.

Publisert Sist oppdatert

­Med besøkstall godt over tredobbelt av tidligere toppnoteringer og tidvis 30 ganger så høy pågang som vanlig, ble kapasiteten på strawberry.no/se/fi/dk rett og slett overbelastet etter navnebyttet fra Nordic Choice Hotels. Det medførte at mange ikke fikk gjennomført bookinger, benyttet seg av åpningskampanjene, eller bare få mer informasjon om de nye fordelene som kommer med Strawberry.

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS