Negativ RevPAR-utvikling for Oslo-hotellene i november

De siste tallene fra Benchmarking Alliance viser at perioden med solide pluss-verdier på RevPAR-vekst for Oslo-hotellene er over. Og det gjelder flere storbyer. I allefall inntil videre.

Publisert

Hotellene i Oslo, i likhet med mange andre norske markeder, har vært gjennom en lang periode med vekst i RevPAR. Dette sentrale måltallet står for revenue per available room, på norsk ofte oversatt til losjiinntekt eksklusiv merverdiavgift per disponible rom, og kombinerer rombelegg og rompris (de to "multipliseres").

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS