Negativ RevPAR-utvikling for Oslo-hotellene i november
De siste tallene fra Benchmarking Alliance viser at perioden med solide pluss-verdier på RevPAR-vekst for Oslo-hotellene er over. Og det gjelder flere storbyer. I allefall inntil videre.
Hotellene i Oslo, i likhet med mange andre norske markeder,
har vært gjennom en lang periode med vekst i RevPAR. Dette sentrale måltallet
står for revenue per available room, på norsk ofte oversatt til losjiinntekt
eksklusiv merverdiavgift per disponible rom, og kombinerer rombelegg og rompris
(de to "multipliseres").
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
Negativ RevPAR-utvikling for Oslo-hotellene i november
Hele det italienske kjøkken på Unescos verdensarvliste
To av verdens mest eksklusive viner ombord hos Emirates denne julen
Første norske mesterbøkker på over 70 år
Hobo Oslo – skapt for et nytt segment av gjester og besøkende
Mest leste artikler
Oppdag de største reisetrendene for 2026: Personlige og meningsfulle opplevelser
Nye Radisson-hoteller i Bergen: Unike opplevelser med Magic Norway
Innovasjon Norge kuttes: Norsk reiseliv mister 100 millioner
Store budsjettkutt truer Innovasjon Norges reiselivssatsing
Strawberry og CapMan forlenger hotellavtaler med store renoveringsplaner