Hotell

Nordic choice hotels på innovasjonstoppen

Publisert Sist oppdatert
Ifølge Norsk Innovasjonsindeks er reiselivsbransjens mest innovative selskap. I tillegg viser undersøkelsen at selskapet kaprer en åttendeplass på listen over Norges mest innovative bedrifter uavhengig av bransje.At Nordic Choice Hotels både rangeres som topp 10 i Norge og best i bransjen av egne kunder er fantastisk. Innovasjon i Nordic Choice handler om kreativitet, å utfordre etablerte sannheter og se nye sammenhenger og synergier. Summen av tiltakene fra 13.000 medarbeidere fordelt på 191 hoteller og seks land, bidrar til å skape mer spennende gjesteopplevelser og mer bærekraftige hotelloppholdsier , eier av Nordic Choice Hotels.I Nordic Choice følger vi en Triple Bottom Line philosophy, som betyr at vi rapporterer på de tre bunnlinjene; People, Planet og Profit. Innovasjon og bærekraft skal gjennomsyre hele verdikjeden. Derfor jobber vi systematisk med seks satsningsområder: mangfold blant ansatte og samarbeid med NAV og Samhall i Sverige, etisk handel, lokalt samfunnsansvar, arbeidet mot trafficking og samarbeid med UNICEF, miljøvennlig drift og bærekraftig mat. Hele organisasjonen bidrar kontinuerlig til å finne smartere og bedre løsninger, slik at vi kan utrette enda mer positivt gjennom arbeidet vårt, sier , administrerende direktør i Nordic Choice Hotels.
Nordic Choice Hotels-,Petter Stordalen-Torgeir Silseth

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS