Hotell

Nordic choice med digital storsatsing

Publisert Sist oppdatert
For å sikre konsernets posisjon i en reiselivsbransje som stadig blir mer web- og teknologitung, etablerer Nordic Choice Hotels et eget selskap med fullt fokus på digital distribusjon og teknologisk innovasjon. Friske ressurser hentes inn for å lede det nye selskapet.- Nordic Choice Hotels skal levere verdens beste gjestereise, og i dag handler dette vel så mye om den den digitale som den fysiske reisen. Derfor etablerer vi et eget selskap som vil ha fullt fokus på utvikling av morgendagens tjenester. Dette vil komme gjestene våre til gode ved at de får en stressfri, sømløs og personlig tilpasset gjestereise med et kraftig styrket servicetilbudsier , viseadministrerende direktør i Nordic Choice Hotels.Tett samarbeid mellom spesialister og smart bruk av gjestedata er verktøyene som skal benyttes for å øke gjestens tilfredshet med hotellopplevelsen.Til å lede det nye selskapet har Nordic Choice Hotels hentet inn Lisa Farrar (), tidligere nordisk direktør for Expedia-eide . Farrar satt bak roret da ebookers på et tidlig tidspunkt lanserte sin markedsledende mobilsatsning.- Jeg gleder meg enormt til å møte alle mine medarbeidere og til å ta fatt på oppgaven med å lede Nordic Choice Hotels sitt nye selskap. Det er friskt at en stor nordisk aktør, som i utgangspunktet jobber med fysiske produkter, tør å satse skikkelig på teknologi. Dette setter en helt ny standard for hvordan man kan og burde jobbe for å henge med i en ny, digital verden sier , nyansatt leder i Nordic Choice Hotels nye selskap.- Vi har stor tro på Lisa, som kanskje har Nordens bredeste kompetanse innenfor digital distribusjon. Den nye selskapsstrukturen med egne, adskilte selskaper for drift, delte tjenester og digital utvikling gjør at de som leder og jobber i de ulike selskapene kan ha fullt fokus på det de kan aller best. Med et felles moderselskap, Nordic Choice Hotels, jobber vi alle likevel mot et felles mål: å skape de beste gjesteopplevelsene, avslutter Wisth.De nye selskapene vil tjene hotellene i Quality Hotel, Clarion Hotel, Clarion Collection og Comfort Hotel, samt de frittstående hotellene i Nordic Hotels & Resorts.
,Bjørn Arild Wisthbildetebookers,Lisa Farrar

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS