Hotell
Bjørn Arild Wisth, viseadministrerende direktør i Nordic Choice Hotels.
Nordic Choice Hotels
Nordic Choice med nye hotellpakker for sommerferien
Med ferietrenden “Staycation” i vinden som aldri før og fortsatt usikkerhet rundt muligheten for å reise utenlands i sommer, lanserer Nordic Choice Hotels nå to feriealternativer som kan skreddersys ut i fra når, hvor og hvordan man ønsker å tilbringe ferien sin. Målet er å overgå hotellboomen fra i fjor sommer.
- Den kreativiteten folk har vist det siste året med å skape opplevelser for seg selv og familien sin, har vært uten sidestykke. Men kreativitet trenger påfyll, og da gjestene våre ønsket seg en videreføring av fjorårets mulighet til å oppleve Norden på en enkel måte, aksepterte vi utfordringen. Resultatet er to unike tilbud som vi tror både inspirerer og legger grunnlaget for en god sommer. For en ting er klart, vi trenger alle å skjemme oss bort med en god sommerferie etter et tøft år, sier Nordic Choice Hotels viseadministrerende direktør, Bjørn Arild Wisth.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
VM-feber på Hotels.com
Dette bør du tenke på før du gir medarbeiderne dine tilbakemeldinger
KI - en game-changer for hotellbransjen?
Air Baltic gjenopptar nedlagt rute til Norge
Geilo og Beitostølen på britisk topp 10-liste over rimelige skidestinasjoner
Mest leste artikler
Historisk gjenåpning: Nils Flatmark leder Savoy 1918s kjøkken
Hvordan KI revolusjonerer hotellbransjen: Effektivitet og personalisering
RevPAR-utvikling for Oslo-hotellene: En analyse av november 2025
Hvordan Norge kan bli et bærekraftig reisemål året rundt
Classic Norway Hotels: Årets bedrift 2025 og suksesshistorie i hotellbransjen