Hotell
Nordic choice, nespresso eger og scandic havet - norges fremste servicebedrifter
Da og (OHF) skulle hedre Norges fremste servicebedrifter, stakk av med gullet. Konseptet sikret seier i kategorien . ble kåret til vinner i kategorien , da HSMAI delte ut sine Service Awards Norway 2016. ble tildelt den høythengende . i Oslo mottok hederlig omtale i samme kategori.Stemningen var høy da rundt 150 mennesker var samlet til sommerfest i regi av HSMAI og Oslo Handelsstands Forening på Steen & Strøms i Oslo sentrum 20.juni, for å feire sommeren – og vinnerne i de respektive konkurransekategoriene.Nordic Choice Tour ble arrangert høsten 2016. I løpet av tre uker reiste eier, og administrerende direktør i Nordic Choice Hotels, , til elleve destinasjoner i hele Norden. Arrangementet bestod av foredrag, talkshows, musikkinnslag, prisutdelinger, middag og fest for mer enn 5000 medarbeidere. I tillegg arrangerte teamet bak Nordic Choice Tour, lokale pressetreff og kundeevent på samtlige destinasjoner. Formålet med Nordic Choice Tour var å samle og gjøre stas på de viktige menneskene som møter gjesten hver dag, for å lære, inspirere og vise hvilken viktig jobb de gjør.– Nordic Choice Tour var drømmeprosjektet for oss som jobber med kommunikasjon i Nordic Choice Hotels. Å være med å utvikle og gjennomføre et så omfattende event, som vi også ser at betyr mye for våre kollegaer på hotellene, er enormt givende. Et slikt prosjekt er, og må være, et lagarbeid, der alle til enhver tid leverer sitt ypperste. Det gjelder ikke minst våre sporty vertshoteller, som tok i mot oss på destinasjoner i Norge, Sverige og Finland, sier kommunikasjonsdirektør i Choice Hotels.– Scandic Havet i Bodø har vært en foregangsbedrift på kommunikasjonsfeltet i nordnorsk reiseliv, og har vært til stor inspirasjon for andre, sier juryens leder, høyskolelektor ved om vinneren.– Jeg er utrolig stolt på vegne av Scandic Havet. En slik anerkjennelse setter vi svært høyt. Det er en fin bekreftelse, og påminnelse om at god kommunikasjon mot kunder, media og lokalsamfunn er en viktig strategisk posisjon å ta, sier Havet-direktør Nespresso Eger ble tildelt den gjeve kundeservice-prisen, Thon Hotel Rosenkrantz i Oslo mottok hederlig omtale i samme kategori.– Vi er imponert over servicenivået hos begge vinnerne, og ikke minst, over gullvinneren, Nespresso Eger, for den personlige servicen de yter, sier juryens leder, høyskolelektor ved Høyskolen Kristiania.– Vi er utrolig stolte over å ha vunnet HSMAIs Service Award for vår boutique på Eger. Da vi flyttet boutiquen i November 2016 var målet å fortsette vårt fokus på at Nespresso skal være et sted for en spennende kaffeopplevelse, nye smaker og storytelling. Vår tasting bar er nå plassert i hjertet av boutiquen hvor vi ønsker alle våre kunder velkommen til å snakke med våre kaffespesialister og kanskje finne en ny favorittkaffe, sier Nespresso Norways BEO, .
HSMAIOslo Handelsstands ForeningNordic Choice HotelsNordic ChoiceTourCompany CultureScandic HavetKommunikasjonNespresso EgerKundeservice-prisenThon HotelRosenkrantzTaketNorges fremste servicebedriftPetter StordalenTorgeir SilsethChristine Viland, NordicKommunikasjonUlf StigenHøyskolen KristianiaHenry Hansen.KundeserviceprisenUlf StigenSusan BonsakFotograf: Ida Øksdal-Korneliussen.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP