Hotell

Nordic Choice til topps i bærekraftkåring

I den årlige kåringen Sustainable Brand Index, har forbrukere kåret Quality Hotel som den mest bærekraftige merkevaren i norsk hotellbransje, etterfulgt av Clarion Hotel og Nordic Choice Hotels.

Publisert Sist oppdatert

Sustainable Brand Index er Europas største uavhengige merkevarestudie med bærekraft i fokus. Gjennom 70.000 intervjuer, hvor forbrukerne selv definerer begrepet bærekraft og vurderer bedrifter ut i fra egen definisjon, rangeres mer enn 1500 ulike merkenavn. I Norge mener gjestene de får de mest bærekraftige opplevelsene hos Quality Hotel og Clarion Hotel, to av hotellkjedene til hotellkonsernet Nordic Choice Hotels, som er på tredjeplass. Comfort Hotel og Clarion Collection Collection Hotel er på femte og sjette plass.

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS