Hotell

Nytt designkonsept for radisson blu

Publisert Sist oppdatert
Radisson Blu® lanserer nå “BluPrint” - deres nye designkonsept for gjesterom, møtelokaler og fellesområder ved Radisson Blu-hoteller over hele verden.- Gjestenes ønsker og forventninger utvikles hele tiden og BluPrint tilbyr multifunksjonelle og fleksible løsninger, kombinert med smakfull design. BluPrint-konseptet vil lokaltilpasses, slik at hotellopplevelsen blir akkurat slik gjestene i det aktuelle markedet ønsker og forventer, sier , Vice President Branding for Radisson Blu.BluPrint-konseptet blander anerkjente designklassikere med særegne, skreddersydde møbler, stoffer og tekstiler, for å gi gjestene den optimale kombinasjonen av funksjonalitet og smakfull design. I løpet av året starter Radisson Blu implementeringen av det nye konseptet i gjesterom, møtelokaler og fellesområder ved flere av hotellene verden over.Radisson Blus første hotell var Royal Hotel i København, idag kjent som Radisson Blu Royal Hotel. Hotellet åpnet i 1960 og er designet ned til minste detalj av Arne Jacobsen. Jacobsen designet blant annet klassikere som Svane-stolen og Egget eksklusivt for dette hotellet, et hotell som har blitt et anerkjent designikon verden over.Radisson Blu, som nå er en global hotellkjede med nær 300 hoteller i mer enn 60 land, lanserte sitt nye, globale designkonsept på nettopp Radisson Blu Royal Hotel i København.- Royal Hotel er anerkjent som verdens første designhotell og det var også Radisson Blu sitt første hotell. Vår Skandinaviske designarv kommer til å fortsette å spille en sentral rolle i utviklingen til Radisson Blu, samtidig som vi også inkluderer nye sofistikerte og stilfulle designelementer ved våre hoteller verden over, sier Rose Anderson.Implementeringen av BluPrint starter i løpet av året og i de kommende årene vil det nye designkonseptet være en sentral del av Radisson Blus omfattende renoveringsprogram for Radisson Blu-hoteller over hele verden.
Rose Anderson

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS