Hotell

Nytt matkonsept skal gi mer opplagte møtedeltagere

Publisert Sist oppdatert
Radisson Blu og Park Inn hotellene innfører nå det nye matkonseptet Brain Food som standard møteforpleining på alle sine hoteller i Norge.Høy hjerneaktivitet, optimal konsentrasjonsevne og opplagte møtedeltagere, er svært gode utgangspunker for et vellykket møte. Gjennom tett samarbeid med BAMA og ernæringsfysiolog , er konseptet tilpasset det norske marked. Brain Food skal sikre at møtedeltagere holder seg opplagte og fulle av energi hele dagen.Arsky understreker at Brain Food handler om sunnhet, smak og velvære, med fokus på økt opplagthet og overskudd hos møtedeltagerne.– Maten vi spiser påvirker tenkeevnen vår. Hvitt kjøtt, fisk, frukt, kornprodukter og grønt har dokumentert positiv effekt på oss. Det gir energi og det er balansert ernæringsmessig, og man trenger ikke kompromisse med god smak. Brain Food er smak og sunnhet i en svært god kombinasjon, sier Arsky., Rezidor Regional Director og General Manager ved Radisson Blu Plaza, understreker at det nye konseptet er en del av hotellkjedens forsøk på å gi møtedeltagerne optimale betingelser for en suksessfull møteopplevelse.· Mer fisk, fullkorn, egg, frukt og grønnsaker· Primært lokale og friske råvarer· Rene råvarer med minimal industriell prosessering· Mindre kjøtt og alltid et fettinnhold på maks 10 prosent· Naturlig søtet og aldri mer enn 10 prosent tilsatt sukker· Fokus på kvalitets- og smaksopplevelser som skjerper sansene Gunn Helene ArskyTarje HellebustBrain Foods seks hovedprinsipper:

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS