– Dis-loyalty oppmuntrer våre fans til å oppdage hoteller, restauranter og barer, sier Sharan Pasricha, grunnlegger og Co-CEO i Ennismore.
Ennismore/Creative Commons
Omvendt lojalitetsprogram
Dis-loyalty er et banebrytende bonusprogram som tar en annerledes tilnærming til lojalitet, som oppmuntrer medlemmene til å utforske nye reisemål og belønner dem for å være illojale.
Dis-loyalty
er utarbeidet av hotell- og restaurantselskapet Ennismore, og samler mer enn 75
hoteller og 150 restauranter og barer fra 10 globalt anerkjente merkevarer,
inkludert 25hours Hotels, Mama Shelter, The Hoxton, Mondrian og SLS. Ennismore
kaller seg et globalt kollektiv av livsstils-varemerker. De kommer også snart
til Norge, med Hoxton Oslo, i samarbeid med Møller Eiendom og AB Invest.
Hotellet skal stå klart i 2027.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
100 års jubileum for Grüne Woche i 2026
Oslometeren skal utredes
Thon samler alle sine kjøpesentre
Citybox skal åpne sitt tredje hotell i Bergen
Regjerende Nordisk mester blir Executive Head Chef på Savoy 1918
Mest leste artikler
Historisk gjenåpning: Nils Flatmark leder Savoy 1918s kjøkken
Oppdag de største reisetrendene for 2026: Personlige og meningsfulle opplevelser
Nye Radisson-hoteller i Bergen: Unike opplevelser med Magic Norway
Opplev Hobo Oslo: Et unikt lifestyle-hotell i hjertet av byen
RevPAR-utvikling for Oslo-hotellene: En analyse av november 2025