Hotell

Oppgradering kan gi ekstrainntekter

Publisert Sist oppdatert
En ny online-service der hoteller kan tilby gjester oppgradering for å øke omsetningen, er nå lansert i Europa. er en gratis service for kundene, mens hotellene betaler 15% provisjon på oppgraderingsbeløpet.De fleste hoteller tilbyr ikke kundene oppgradering, fordi det ikke er så mye kommunikasjon mellom dem fra kunden har booket, til de ankommer hotellet.Ved innsjekk er hotellet mest opptatt av at det hele skal skje raskt og effektivt, og de har ikke tid til å diskutere fordeler ved oppgradering og avvente at gjestene tar en beslutning. Mange hoteller ønsker heller ikke å mase med tilleggssalg ved innsjekking, de mener at dette skal være en hyggelig opplevelse.Likevel har mange hoteller et stort potensiale i urealisert meromsetning hver eneste dag, fordi de har rom av høy kvalitet og suiter stående tomme. Det vil være bedre å få en litt høyere omsetning og gjøre gjestenes opphold enda mer komfortabelt og hyggelig.Med Upgradus kan hotellet tilby gjestene oppgraderinger i perioden mellom booking og ankomst. Gjestene logger seg inn på Upgradus med sine bookingdetaljer, Upgradus kontakter så hotellet og forteller at en kunde er interessert i oppgradering, så kan hotellet svare med et tilbud, hvis de ønsker. Upgradus.comFoto: Upgradus

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS