Hotell

Prisdryss for comfort hotels "dear tripadvisor"

Publisert Sist oppdatert
"Dear TripAdvisor" har vunnet Sølvtaggen for beste digitale kommunikasjonskampanje for desember 2014, Gullenken 2015 for Årets Overraskelse i Sosiale Medier og gull for Samfunnsansvar og Beste digitale kampanje på HSMAI-utdelingen 2015.konstaterer juryen i , Norges største prisutdeling innen digital kommunikasjon."Dear TripAdvisor" ble lansert av Comfort Hotel i oktober 2014. Formålet er å få den internasjonale reiselivssiden TripAdvisor til å inkludere bærekraft som standard vurderingskriterium for hoteller. Initiativet har blitt omtalt i en rekke medier og så langt har over 5000 mennesker skrevet under på oppropet.sier juryen i om tildelingen for "Årets Overraskelse i Sosiale Medier".I tillegg til Sølvtaggen og Gullenken, vant nylig også gull i kategoriene , samt hederlig omtale i -kategorien under den årlige HSMAI-utdelingen i Norge., står det i begrunnelse for tildelingen av Samfunnsansvarsprisen.Om tildelingen av prisen for Beste digitale kampanje, skriver juryen:I Comfort Hotel mottas prisene med stor takknemlighet og inspirerer til videre kamp for å få TripAdvisor til å legge til det foreslåtte bærekraftskriteriet.Vi er enormt stolte over egen bransje og annerkjennelsene vi får for "Dear TripAdvisor". Comfort Hotel ønsker å bidra til å finne løsninger på verdens miljøutfordringer. Vi har aldri sagt at vi sitter på alle svarene, men vi ønsker å dytte hotellbransjen i riktig retning. Å motta denne overveldende støtten fyller oss med kampvilje sier , driftsdirektør i Comfort Xpress.
- Kampanjen får "Earth Hour" til å blekne, og er en soleklar vinner denne måneden. Kampanjen har godt fokus på temaet, og en ydmyk inngang til noe som fortjener å bli tatt på alvor på et globalt plan. Jobben er enkel, men genial,Sølvtaggen- Comfort Hotel kjemper for at bærekraft skal bli et internasjonalt anerkjent målekriterium. Budskapet rettes direkte inn mot giganten TripAdvisor og målet er å skape oppmerksomhet rundt et viktig tema. En veldig uventet, og annerledes idé,GullenkenDear TripAdvisorSamfunnsansvar og Digitale kampanjerSosiale medier- Denne kampanjen gjør det sjeldent enkelt å bidra til å gjøre en forskjell. En stor tanke, presentert på en genialt enkel måte, som får deg til å lure på hvorfor ingen har kommet på dette før. Det er nesten så man begynner å tro at det faktisk går an å redde verdenHSMAI-juryens- Dette er Davids kamp mot Goliat – og hvor passer det da bedre enn å få mange tilhengere til å hjelpe til i denne kampen, enn gjennom sosiale medier. I tillegg er dette en sak som er mye større enn virksomheten selv – de kjemper næringens og alles kamp for en bedre fremtid.Inspirerer til fortsettelse-,Simen VingeLink til Dear Tripadvisor-kampanjen: www.deartripadvisor.com

Foto:

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS