Utsiktene fremover i de største norske hotellmarkedene, vurderes fortsatt som positive, også på litt lenger sikt er det få mørke skyer i horisonten, sier Geir Lundkvist (t.h.) og Anders Vatne, partnere i Hotelia.
Prisene på hotellovernatting mye høyere enn KPI – lite ny kapasitet
– Den største overraskelsen i første halvår er vel at prisøkningen har vært såpass høy. Det har vært en voldsom økning de siste årene og vi har lurt litt på når dette kommer til å stoppe, men fremdeles vokser prisene på hotellovernatting mye høyere enn konsumprisindeksen.
Utsiktene
fremover i de største norske hotellmarkedene, vurderes fortsatt som positive, i
hotellkonsulentselskapet Hotelias omfattende markedsrapport, Norsk Hotellbransje
1. halvår 2025. Også på litt lenger sikt er det få mørke skyer i horisonten,
sier Geir Lundkvist og Anders Vatne, partnere i Hotelia.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
Scandic Norge tildeles LINs inkluderingspris
Nord-Norge skaper mest verdi innen reiseliv per innbygger
SAS setter opp flere avganger og større fly foran fotball-VM
Geir-Rune Larsen er vinner av Ingrid Espelid Hovigs matkulturpris 2025
Må jeg tipse?
Mest leste artikler
Historisk gjenåpning: Nils Flatmark leder Savoy 1918s kjøkken
Hvordan KI revolusjonerer hotellbransjen: Effektivitet og personalisering
Classic Norway Hotels: Årets bedrift 2025 og suksesshistorie i hotellbransjen
Oslometeren: Enklere og rimeligere uteservering i Oslo
Norges største parkeringskontrakt ved Oslo lufthavn 2027-2031