Hotell

Prisfest for scandic

Publisert Sist oppdatert
Scandic Hotels tok gull i kategoriene «Årets unge leder», «Den store fremgangen», «Kundedialog», og «Klagebehandling» og fikk hederlig omtale for PR i forbindelse med sin frokostlansering.– Dette er virkelig en stor dag for alle i Scandic! Jeg er så stolt og glad over hva vi har klart å få til etter integrasjonen med Rica. Vår klare ambisjon har hele tiden vært å vinne gjestenes tillit, og levere den aller beste gjesteopplevelsen. Å vinne alle disse prestisjetunge prisene i konkurranse med resten av aktørene i den norske reiselivsbransjen, gleder meg enormt, sier , administrerende direktør for Scandic Hotels." Det var mange utfordringer knyttet til integrasjonsprosessen med Rica. Men resultatet er et betydelig reiselivsselskap, som har klart å beholde det beste fra de to kjedene", lyder juryens begrunnelse i forbindelse med prisen «Den store fremgangen» som Scandic vant for annet år på rad.– Det er fantastisk å se at Scandic kan hevde seg så godt i sterk konkurranse med dyktige aktører i hele den norske reiselivsbransjen. For oss er prisene av enormt stor betydning! Scandic har styrket sin markedsposisjon betraktelig i Norge det siste året, og dette gir oss giv til å fortsette å jobbe knallhardt for å bygge Scandics posisjon i 2016, sier , markedsdirektør i Scandic Hotels. mottok pris for beste kundedialog. Juryen trekker frem at med et tøft utgangspunkt, taler Certificate of Excellence på Tripadvisor og en rangering som nr. 1 på Booking.com for seg selv. Hotelldirektør var strålende fornøyd.– Dette er helt fantastisk! Scandic Havet har kun vært i drift i 1 år og 5 måneder, og allerede ser vi resultater av det harde arbeidet som alle på hotellet har lagt ned. Det gir motivasjon til å fortsette å ta Scandic Havet til nye høyder, sier Hansen entusiastisk.Også ble hedret foran en samlet reiselivsbransje, da de mottok prisen for beste klagebehandling. Juryen trekker frem at hotellet går foran som et lysende eksempel, hvor hotelldirektøren selv overvåker og svarer på alle tilbakemeldinger, på blant annet Tripadvisor.– Våre ansatte fortjener all mulig honnør, de har virkelig «passion» for service i alle ledd, samt det å skape unike hotellopplevelser hver dag for våre gjester, sier , hotelldirektør ved Scandic Nidelven i Trondheim.
Svein Arild Steen-MevoldTine BirkelandPriser for kundedialog og klagebehandlingScandic HavetHenry HansenScandic NidelvenKjetil VassdalFotograf: Morten Brakestad

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS