Hotell
Quality hotel satser på kultur
Quality Hotel storsatser på servicekultur gjennom et nytt samarbeid med og lanseringen av stillingen ‘Culture Officer’.- Service er en følelse og gjestens opplevelse er ditt varemerke. Gjennom å trene EQ i alle ledd på hotellene, skal vi tilrettelegge så vi klarer å møte våre gjesters behov på best mulig måte for å bygge lojalitet, sier , Director of Operation, Det nye samarbeidet mellom Quality Hotel og EQ Europe skal bidra til å utvikle og tydeliggjøre «emotional intelligence» i samsvar med kjedens verdier.- Å bygge EQ for Quality Hotel innebærer at man setter seg inn i gjestens situasjon for å forstå og få innsikt i hvordan gjesten føler seg, og samtidig identifisere de følelsesmessige nøkkelfaktorene som driver deres adferd. På denne måten, håper vi at gjestene møtes av mer personlig service og at hver enkelt føler seg som en verdsatt og ettertraktet gjest, sier , grunnlegger av EQ Europe.Som en del av satsningen har Quality Hotel skapt en ny stilling med ansvar for kjedens kultur.Culture Officer er ansvarlig for å implementere og sikre utviklingen av servicekulturen gjennom ‘ på hotellene og identifisere talenter på hotellene sammen med lokal ledelse. Culture Officer vil utvikle kjedetilpasset opplæring, utviklingsprogram og rekrutteringsprosesser, inspirere medarbeidere og dele gode «best practice» eksempler fra hotellene.- Ved å satse på våre viktigste ressurser, våre kollegaer, skal vi skape en inspirerende bedriftskultur, og heve forventningsgraden til gjestene gjennom å utøve personlig service. Vi vil sammen med våre medarbeidere være kulturbærere for merkevaren Quality Hotelsier , kjedens nye Culture Officer i Norge.
EQ EuropeHenrik StåhlQuality Hotel Norge.Margareta SjölundCulture Club’,Odd Petter Meinseth
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP