Hotell
Radissons varemerke art'otel, som blander kunst og livsstil, i Londons Battersea Power Station.
Radisson Hotel Group med sterk vekst første halvår
Radisson Hotel Group har hatt et sterkt første halvår i 2023 (H1) med strategisk vekst på tvers av porteføljen, med viktige åpninger og signeringer i APAC og EMEA. Hotellvaremerket art'otel, som blander kunst og livsstil, ble også inkludert i selskapets portefølje.
Siden begynnelsen av året har konsernet hatt mer enn 100+ hotellåpninger og signeringer i APAC og EMEA. I EMEA inkluderte veksten i H1 2023 tillegg av mer enn 8000 gjesterom gjennom signeringer og åpninger i ulike nøkkeldestinasjoner som Tyskland, Hellas, Storbritannia, Italia, Sveits, Frankrike, Saudi-Arabia og Nigeria. Blant annet åpnet Radisson Collection Hotel, Santa Sofia Milan, hotellkonsernet signerte Radisson RED Edinburgh Airport og åpnet en Radisson long-stay eiendom i Zürich med 430 rom, noe som gjør det til det største hotellet i Zürichs storbyregion.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
Air Baltic gjenopptar nedlagt rute til Norge
Geilo og Beitostølen på britisk topp 10-liste over rimelige skidestinasjoner
Nå starter julerushet på norske flyplasser
Sommerturistene anbefaler Norge
Thailand på topp som eksotisk reisemål i vinter
Mest leste artikler
Historisk gjenåpning: Nils Flatmark leder Savoy 1918s kjøkken
Oppdag de største reisetrendene for 2026: Personlige og meningsfulle opplevelser
Nye Radisson-hoteller i Bergen: Unike opplevelser med Magic Norway
Opplev Hobo Oslo: Et unikt lifestyle-hotell i hjertet av byen
RevPAR-utvikling for Oslo-hotellene: En analyse av november 2025