La Villa d’Italie Menton er en del av Radisson Individuals

Radisson Hotel Group med sterk vekst i 1. halvår

Radisson Hotel Group rapporterer om et sterkt første halvår av 2024. Radisson Collection, Radisson Blu og Radisson RED merkene rapporterer om betydelig vekst, med introduksjonen av Radisson Collection og Radisson RED i flere nye markeder, og nesten 20 nye Radisson Blu hoteller signert.

Publisert

Radisson Hotel Group fortsetter å levere på sin progressive vekstplan i første halvdel av 2024, og ønsker velkommen over 130 nye signeringer og åpninger i EMEA og APAC. Dette inkluderer gruppens Radisson RED merkevare, som ekspanderer til flere (nye) markeder, som Irland, New Zealand, Thailand, Laos og Kina, noe som bringer den globale porteføljen til nesten 90 hoteller.

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS