Hotell
Restaurant GAMO på Radisson RED Oslo Airport.
Radisson Hotel Group med sterk vekst i 2022
Radisson Hotel Group fortsatte sin ambisiøse ekspansjonsplan i 2022, hvor målsettingen er å være en av de tre beste hotellgruppene i verden. Hotellgruppen har en solid portefølje med ni distinkte varemerker og en voksende resortportefølje.
Radisson Collection, hotellgruppens luksuriøse livsstilsmerke, hadde et eksepsjonelt år i fjor, med åpninger av seks nye hoteller i Bilbao, Pula, Tirana, Riyadh, Tallinn og Istanbul.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
Lanserer kommersielt støttesystem for hoteller og hotellkjeder
Scandic Norge tildeles LINs inkluderingspris
Nord-Norge skaper mest verdi innen reiseliv per innbygger
SAS setter opp flere avganger og større fly foran fotball-VM
Geir-Rune Larsen er vinner av Ingrid Espelid Hovigs matkulturpris 2025
Mest leste artikler
Historisk gjenåpning: Nils Flatmark leder Savoy 1918s kjøkken
Hvordan KI revolusjonerer hotellbransjen: Effektivitet og personalisering
Oslometeren: Enklere og rimeligere uteservering i Oslo
Geir-Rune Larsen tildelt matkulturpris for rekruttering til restaurant- og matfag
Classic Norway Hotels: Årets bedrift 2025 og suksesshistorie i hotellbransjen