eSmileys digitale plattform overvåker kjøkkenene i de deltakende hotellene matsvinn i sanntid, identifiserer trender og gjør umiddelbare justeringer for å redusere overproduksjon – spesielt i buffetservering. eSmiley er en nordisk pioner innen digitale løsninger for matsikkerhet, hygiene og sporing av matsvinn. Tusenvis av kjøkken over hele Skandinavia bruker eSmiley for å redusere matsvinn, øke effektiviteten og støtte et mer bærekraftig matsystem.
eSmileys digitale plattform overvåker kjøkkenene i de deltakende hotellene matsvinn i sanntid, identifiserer trender og gjør umiddelbare justeringer for å redusere overproduksjon – spesielt i buffetservering. eSmiley er en nordisk pioner innen digitale løsninger for matsikkerhet, hygiene og sporing av matsvinn. Tusenvis av kjøkken over hele Skandinavia bruker eSmiley for å redusere matsvinn, øke effektiviteten og støtte et mer bærekraftig matsystem.

Radisson Hotel Group reduserer matsvinn med 25 %

I løpet av det siste året har utvalgte Radissonhoteller over hele Norge i gjennomsnitt redusert matsvinnet med 25 %. Resultatet er takket være samarbeidet med eSmiley - en ledende nordisk plattform for overvåking av matsvinn og kjøkkenstyring.

Publisert

Initiativet er en del av Radisson Hotel Groups bærekraftsstrategi og gjenspeiler selskapets sterke innsats i Norden for å redusere matsvinn.

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS