Hotell
Radisson Hotel Group setter fart på ekspansjonsplanene
Etter en god start på 2022, fortsetter Radisson Hotel Group på sine ambisiøse ekspansjonsplaner i viktige markeder i EMEA og APAC.
Radisson Hotel Group hadde i fjor sitt beste år noensinne for nye oppkjøp, og målene for 2022 overstiger fjorårets. Det legges også opp til betydelig vekst i APAC innen 2025, gjennom å realisere kraften som ligger i deres mangfoldige merkevarer og partnerskap i regionen.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
Lanserer kommersielt støttesystem for hoteller og hotellkjeder
Scandic Norge tildeles LINs inkluderingspris
Nord-Norge skaper mest verdi innen reiseliv per innbygger
SAS setter opp flere avganger og større fly foran fotball-VM
Geir-Rune Larsen er vinner av Ingrid Espelid Hovigs matkulturpris 2025
Mest leste artikler
Historisk gjenåpning: Nils Flatmark leder Savoy 1918s kjøkken
Hvordan KI revolusjonerer hotellbransjen: Effektivitet og personalisering
Classic Norway Hotels: Årets bedrift 2025 og suksesshistorie i hotellbransjen
Oslometeren: Enklere og rimeligere uteservering i Oslo
Norges største parkeringskontrakt ved Oslo lufthavn 2027-2031