Hotell

Scandic nidelven "årets servicehotell"

Publisert Sist oppdatert
Hotellet i Trondheim vant prisen ”” i konkurranse med 221 Scandic-hoteller i hele Norden og i Europa. Ledergruppen i fikk hederspris for integreringen av Rica.Prisutdelingen «» fant sted i Stockholm mandag kveld, på den årlige konferansen med alle hotelldirektører i Scandic. Av totalt åtte priser gikk tre til Norge.Scandic Nidelven vant flere priser i 2015, og har nå blitt tildelt nok en pris, Guest Service Award. Juryen begrunner vinneren slik:- 221 hoteller over hele Norden og i Europa er med i konkurransen, så dette er en gjev pris. Scandic Nidelven har kundeservice i ryggmargen, og er en verdig vinner av årets servicehotell. Gratulerer til vinnerne og takk for en fantastisk innsats, sier , administrerende direktør i Scandic Hotels Norge.Ledergruppen i Scandic Norge ble tildelt prisen «» for den vellykkede integreringen med Rica etter oppkjøpet i 2014. Gjestetilfredsheten har økt, Scandic har tatt markedsandeler og medarbeidertilfredsheten har utviklet seg positivt gjennom integrasjonen.- Det er veldig hyggelig å få denne utmerkelsen fra våre egne. Det har vært de to mest spennende årene i vår karriere. At vi som ledergruppe for Scandic Hotels Norge blir satt pris på av våre kollegaer, er stort for oss, sier Svein Arild Steen-Mevold.Med President’s Awards vil Scandic hedre ledere og medarbeidere som har gjort en fremragende innsats i året som har gått. Det ble delt ut priser i følgende kategorier: Guest Service Award – Team Member of the Year - President’s Award for Special Achievements - Hotel of the Year - CSR Hotel of the Year - Fighter of the Year - Commercial Award - General Manager of the Year -
Guest Service AwardScandic Hotels NorgePresident’s Awards«Alle medarbeidere har jobbet hardt for å fortsette å være hotell nummer én i Trondheim. Den sterke kulturen om å ha kunden i fokus sikret hotellet flere anerkjente priser, blant annet det uoffisielle norgesmesterskapet i frokost "Twinings Best Breakfast", for tiende året på rad, og "Travel Awards servicepris 2015", stemt frem av norske hotellgjester. Hotellet har en servicekultur som sitter i veggene og hvor alle medarbeidere er med på å skape minneverdige øyeblikk for våre gjester. Terningkast seks fra Kirkerådets ukelange store konferanse, var et av høydepunktene i 2015.»Svein Arild Steen-MevoldPresident’s Award for SpecialAchievementsScandic Nidelven (Norge)Ana Almeida, Chef at Scandic Helsfyr (Norge)Ledergruppen i Scandic NorgeScandic Park Helsinki (Finland)Scandic Potsdamer Platz (Tyskland)Kirsten Glente, Scandic Palace Hotel – (Danmark)Tanja Andresen (Danmark)Jesper Henryson (Sverige)

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS