Hotell
Scandic har gjort et kjempesprang i Europas største, uavhengige merkevareundersøkelse om bærekraft. På bildet: Administrerende direktør Asle Prestegard og direktør for marked, merkevare og kommunikasjon, Tine Birkeland Westby.
Scandic Norge i bærekrafttoppen i hotellbransjen
Hotellkjeden avanserte 57 plasser på Europas største, uavhengige merkevareundersøkelse om bærekraft. – En anerkjennelse til alle våre dyktige medarbeidere, sier administrerende direktør Asle Prestegard i Scandic Norge.
Sustainable Brand Index (SBI) er en internasjonal undersøkelse som omfatter 80.000 forbrukere og 1600 merkevarer. På det norske markedet har 11.000 forbrukere mellom 16 og 75 år, blitt spurt hvordan de oppfatter bærekraftarbeidet til norske selskaper.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP