Nye Scandic Friends har ny struktur og nytt design, og går fra fem til syv medlemsnivåer.
Scandic Hotels
Scandics lojalitetsprogram bygget om fra grunnen av
Scandic lanserer nå et nytt lojalitetsprogram, med mål om å styrke det kommersielle gjestetilbudet, bygge sterkere lojalitet og skape mer relevante opplevelser.
Lojalitetsprogrammet
Scandic Friends har blitt bygget om fra grunnen, og byr nå på en bedre, mer
personlig og digitalisert gjesteopplevelse. Scandic Friends er det største
lojalitetsprogrammet i hotellbransjen i Norden, med tre millioner medlemmer, og
ved å utvikle det videre, ønsker selskapet nå å doble antall medlemmer innen
2030.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
Heimr Collection har ansatt Chief People Officer
Kan bli skjenkestopp under Norges nattkamper i VM
Kristiansand har verdens vakreste museum
De fleste reiselivsbedrifter mener markedet er godt eller tilfredsstillende
Staten bruker 1,2 milliarder kroner i året på Hurtigruten og Havila
Mest leste artikler
Opplev verdens beste vingård: Norskeide Vik i Chile
Dramatisk budsjettkutt truer norsk reiseliv og markedsføring
Innovasjon Norge kuttes: Norsk reiseliv mister 100 millioner
Filefjellstuene satser stort med ny hotellsjef Anna Fehrm
Store budsjettkutt truer Innovasjon Norges reiselivssatsing