Nye Scandic Friends har ny struktur og nytt design, og går fra fem til syv medlemsnivåer.
Scandic Hotels
Scandics lojalitetsprogram bygget om fra grunnen av
Scandic lanserer nå et nytt lojalitetsprogram, med mål om å styrke det kommersielle gjestetilbudet, bygge sterkere lojalitet og skape mer relevante opplevelser.
Lojalitetsprogrammet
Scandic Friends har blitt bygget om fra grunnen, og byr nå på en bedre, mer
personlig og digitalisert gjesteopplevelse. Scandic Friends er det største
lojalitetsprogrammet i hotellbransjen i Norden, med tre millioner medlemmer, og
ved å utvikle det videre, ønsker selskapet nå å doble antall medlemmer innen
2030.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
Skal skape en ledende vinterdestinasjon på Bjorli
1 av 7 velger å feire jul eller nyttår i utlandet
Dette vil folk oppleve på reise i 2026
Høy kundetilfredshet hos SJ Norge
Christian André Pettersen og Team Norway er klare for Bocuse d’Or Europa
Mest leste artikler
Hvordan KI revolusjonerer hotellbransjen: Effektivitet og personalisering
Geir-Rune Larsen tildelt matkulturpris for rekruttering til restaurant- og matfag
Ringnes vokser i conveniencemarkedet med Gatorade og Farris Frus
SAS øker kapasiteten til fotball-VM med flere flyvninger og større fly
Nord-Norge leder verdiskaping i norsk reiseliv i 2024