Hotell

Sommerro åpner dørene i hett Oslomarked

Allerede før dørene er åpnet, har Sommerro nådd årets salgsmål på 100 millioner kroner, med stor pågang til husets unike møte- og selskapslokaler, i tillegg til overnattingsrommene.

Publisert Sist oppdatert

Det er stort trykk i Oslos hotellmarked for tiden, det gjelder både på rom og kurs/konferanse. Det er særlig sterk økning i high-end-delen av det internasjonale markedet, som skulle passe Sommerro godt.

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS