Storslått Rosa sløyfe-veldedighetskveld på Clarion Hotel The Hub 

Målet er å vise solidaritet med brystkreftrammede, spre viktig informasjon og samle inn livsviktige midler til brystkreftforskning

Publisert Sist oppdatert

Clarion Hotel The Hub, Oslos største hotell, dedikerer hele oktober til Rosa sløyfe-aksjonen med en omfattende kampanje. Hotellet lanserer en unik BH-innsamling med et ambisiøst mål om å samle inn over 2000 BHer. For hver av de første 2000 innsamlede BH-ene doneres 5 kroner til saken, og innsamlingen vil skape et "BH-tre" som lyssettes i hotellets lobby. 

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS