Clarion Hotel The Hub
Storslått Rosa sløyfe-veldedighetskveld på Clarion Hotel The Hub
Målet er å vise solidaritet med brystkreftrammede, spre viktig
informasjon og samle inn livsviktige midler til brystkreftforskning
Clarion Hotel The Hub, Oslos største hotell, dedikerer hele oktober til Rosa sløyfe-aksjonen
med en omfattende kampanje. Hotellet lanserer en unik
BH-innsamling med et ambisiøst mål om å samle inn over 2000 BHer. For hver av de første
2000 innsamlede BH-ene doneres 5 kroner til saken, og innsamlingen vil skape et "BH-tre"
som lyssettes i hotellets lobby.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
Skal skape en ledende vinterdestinasjon på Bjorli
1 av 7 velger å feire jul eller nyttår i utlandet
Dette vil folk oppleve på reise i 2026
Høy kundetilfredshet hos SJ Norge
Christian André Pettersen og Team Norway er klare for Bocuse d’Or Europa
Mest leste artikler
Hvordan KI revolusjonerer hotellbransjen: Effektivitet og personalisering
Geir-Rune Larsen tildelt matkulturpris for rekruttering til restaurant- og matfag
Ringnes vokser i conveniencemarkedet med Gatorade og Farris Frus
SAS øker kapasiteten til fotball-VM med flere flyvninger og større fly
Nord-Norge leder verdiskaping i norsk reiseliv i 2024