Hotell

Strawberry leverer de mest innovative opplevelsene i hotellbransjen, mener norske forbrukere. Viseadm.dir. i Strawberry Bjørn Arild Wisth (t.h.)

Strawberry - hotellbransjens beste på Norsk Innovasjonsindeks

I Norsk Innovasjonsindeks blir Strawberry løftet frem som bransjeledende, i den årlige målingen ved Norges Handelshøyskole.

Publisert Sist oppdatert

­Norsk Innovasjonsindeks (NII) kartlegger norske forbrukeres oppfatning av innovasjonskraften til selskaper i Norge. NII deles inn i tre ulike kategorier: Sosial, Kommersiell og Digital Innovasjonsindeks. I samtlige kategorier scorer Strawberry høyest av hotellselskapene.

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS